Özetle, Adwords, Google’ın arama sonuçlarının en üstünde ve en altında yer alan Google’ın tıklama başına ödeme platformudur. Belirli bir arama sorgusundaki tüm tıklamaların yaklaşık% 20’sini (yüzdesi, Google tarafından resmi olarak açıklanmayan ve tahmin edilen), hem ücretli hem de organik olan tüm sonuçlardan oluşturur. Dolayısıyla Adwords, en etkili gelen pazarlama kanalı olarak kabul edilir diyebiliriz. Biz Hukumdar yazılım şirketi olarak müşterilerimize sunduğumuz google adwords hizmeti uygulamalarımızda adwords’ü en etkin şekilde kullanarak verimi maksimuma çıkarmaktayız. Diğer bir yandan Hükümdar ailesi olarak müşterilerimize sunduğumuz seo hizmeti çalışmalarımız müşterilerimizin sahip olduğu siteleri sıralamalarda en yukarılarda çıkaracaktır.
Google Adwords: Gelen Pazarlama Kavramı Nedir?
Gelen pazarlama, kullanıcının ürün veya hizmetimizi aradığı zamandır. Öte yandan, giden pazarlama, potansiyel müşteriyi aradığımızda ve bunu sosyal medya kanallarında mektup, kartpostal veya reklam göndererek yapmamızdır. Gelen pazarlama kanalları, çoğu durumda, giden pazarlama kanallarından daha fazla yatırım getirisi sağlar.
Google Adwords Ne ile İlgilidir?
Adwords’te her şey arama sorgusuyla ilgilidir. Google kullanıcısı aradığı şeyi yazar – bir şey satın al, yol tarifi veya La Macarena’nın en son videosunu ara. Reklamveren, bir reklam kopyasının görüntülenmesini istediği ve clic’in maliyeti olan tıklama başına maliyet olarak adlandırılan bir terimler listesi oluşturur. Çoğu zaman, bir reklam verenin sinyal satın alma amacına göre teklif verdiği ve kelime ile başladığı arama terimleri satın almak ve / veya benzer ifadeler adwords hizmeti kapsamındadır. Hükümdar Yazılım şirketi olarak müşterilerimize en üst düzeyde seo hizmeti sunmaktayız.
Google Adwords Nasıl Çalışır?
Google, arama sorgusunu Adwords ‘reklamveren anahtar kelime havuzunda bulunan anahtar kelimelerle eşleştirir. Bir eşleşme bulunursa, Google, reklam veren tarafından yerleştirilen teklifin yanı sıra anahtar kelime kalite puanı olarak da bilinen yeniden belirleme ve kaliteyi belirlemeye yönelik bir algoritma çalıştıracaktır. Olmadığından arama sonuçlarının üstünde en fazla dört reklamlar için sadece oda ve altlarındaki ikiye kadar, algoritma olduğunu belirleyecektir 6 anahtar kelimeler en yüksek kalite puanına sahiptir. Adwords, daha sonra ilgili metin reklamlarını buna göre arama sonuçları sayfasına yerleştirecektir.
Google Adwords Ne İçin Çözüm Sağlar?
Adwords’de resmi yüzdeler açıklanmadığı halde, tüm Google kullanıcılarının % 20’sinin metin reklamlarını tıkladığı, % 35’inin mevcut olduğunda yerel sonuçlarda yaptığı ve kalan % 45’lik organik sonuçlardan birinin tıklandığı tahmin edilir. Pek çok sektörün ne kadar rekabetçi olduğu göz önüne alındığında, on organik sonuçtan birinde sıralama, uzun ve ardoz bir süreçtir. Google AdWords-sonuçların üstündeki 4 metin reklamı, kampanya oluşturulduğu anda metin reklamın üst sıralarında yer alabildiğinden hızlı bir çözüm sağlar.